Klachten CMWW
In het jaarverslag treft u een overzicht van alle inzet mbt klachten e.d.
Verbinden van burgers en buurten
Bij CMWW gaan we ervan uit dat medewerkers en vrijwilligers hun best doen om cliënten goed te helpen volgens de afgesproken regels. Dit betekent ook dat cliënten netjes behandeld worden. We verwachten ook dat medewerkers en vrijwilligers goed met elkaar samenwerken.
Fouten kunnen gebeuren, maar het is belangrijk om daarvan te leren en daar goed op te reageren. CMWW wil de kwaliteit van de hulp verbeteren en een veilige werkplek bieden. Klachten kunnen helpen om problemen te vinden in de hulp of de organisatie, zodat we deze kunnen oplossen. Vaak is het het beste als iemand die zich slecht behandeld voelt, dit meteen bespreekt met de persoon die dit heeft gedaan.
Klachten
Bij CMWW doen we ons best om iedereen goed te helpen. Toch kan er soms iets misgaan. Daarom hebben we deze klachtenregeling. Hiermee willen we zorgen dat klachten serieus worden genomen en goed worden opgelost.
Bespreek het laagdrempelig
Dit kan met een van onze medewerkers. Vaak helpt een goed gesprek al om er samen uit te komen. Wil je liever met iemand anders praten? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris Jos van Lier.
Onze klachtenfunctionaris, Jos van Lier, is onafhankelijk en het aanspreekpunt voor alle vragen over klachten. Hij gaat graag met je in gesprek en zet zich in voor een passende oplossing.
Jos van Lier
Telefoon: 06-51327362
Klachten@welzijnsgroep.nl
Vertrouwenspersoon
CMWW heeft daarnaast een ‘interne’ en een ‘externe’ vertrouwenspersoon. Met name bij klachten omtrent bejegening, kan deze vertrouwenspersoon een belangrijke rol spelen.
De klager kan de vertrouwenspersoon inschakelen voor advies, bemiddeling en/of ondersteuning bij het zoeken naar een gezamenlijke oplossing van de klacht.