Klachten Peuteropvang PLUK
In het jaarverslag treft u een overzicht van alle inzet mbt klachten e.d.
Klacht indienen Peuteropvang Pluk
Bij Peuteropvang PLUK doen we ons best om iedereen goed te helpen. Toch kan er soms iets misgaan. Daarom hebben we deze klachtenregeling. Hiermee willen we zorgen dat klachten serieus worden genomen en goed worden opgelost.
Bespreek het laagdrempelig
Dit kan met een van onze medewerkers. Vaak helpt een goed gesprek al om er samen uit te komen. Wil je liever met iemand anders praten? Neem dan contact op met onze klachtenfunctionaris Jos van Lier.
Onze klachtenfunctionaris is onafhankelijk en het aanspreekpunt voor alle vragen over klachten. Hij gaat graag met je in gesprek en zet zich in voor een passende oplossing.
Jos van Lier
06-51327362
klachten@welzijnsgroep.nl
De landelijke Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzaalwerk
Ouders die een klacht hebben over het peuterspeelzaalwerk van CMWW kunnen zich wenden tot de landelijke Geschillencommissie. Dat kan als men niet tevreden is met de beslissing van de Klachtencommissie van CMWW. Uitspraken van de landelijke Geschillencommissie zijn bindend.
Het secretariaat van de Landelijke Geschillencommissie is: Postbus 90600, 2509 LP in Den Haag. Ook hier moet de klacht schriftelijk worden ingediend.
Klik op onderstaande link voor meer informatie over de geschillen commissie.